niedziela, 24 lipca 2016

Liebster Award

D-dostałam nominacje od Will-san.
Dostałam nominację.
Od Will-san.
O ja cię kręcę naprawdę dostałam nominacje od Will-san!
Akiko: Uwaga, uwaga! Aria zaraz zemdleje! Shun przynieś poduszki!
Shun: A po co? Może spaść na podłogę *wzrusza ramionami* Będzie miała za swoje.
Nie, dobra, jest już lepiej. Poza tym to dzięki Shun, dzięki.
Shun: Nie ma za co.
No ja myślę. A wracając do nominacji to jest to dla mnie wieeeeeelkie zaskoczenie, bo nie dość, że dostałem je od Will-san, której opowiadania czytam już jakieś dwa lata, (ale zawsze brakuje mi odwagi by napisac komentarz xC) to jeszcze to takie dziwne bo opublikowałam tylko prolog, a już Will-san dała mi ta nominację.
Kurcze, nadal to przeżywam.
Akiko: Potwierdzam.
Shun: Nawet nie wiecie jak się ucieszyła gdy zobaczyła, że jest nominowana.
Akiko: Właśnie. Akurat była na dwudziestopiecioleciu małżeństwa swojego wójostwa, gdy z nudów nadrabiała zaległości na blogach i nagle bam! Syndrom cieszyjapy nie chciał jej opuścić~ Hihi.
Nie śmiej się Aki! To była poważna sytuacja! Nawet nie wiecie jak trudno się nie uśmiechać w takiej okoliczności, nawet jak ma się świadomość, że wygląda się głupio gdy się człowiek szczerzy do telefonu T.T
Shun: Jak tragicznie.
Żebyś wiedział!

Ale może teraz przytoczę reguły nominacji? Bo tak o tym trąbię, a nawet nie napisałam co to jest xD

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Okiii, więc to by było na tyle z zasad. Tak więc zaczynajmy :)

1. Ulubiona piosenka?
Nie posiadam i mi z tym dobrze! No... na chwilę obecną nie posiadam, ale kit xD
2. Ulubiona fikcyjna postać męska, na której lubisz się wyżywać… to znaczy, którą podziwiasz? ^^”
Akiko: A czy opsesję sie liczą?
Ja nie mam opsesji!
Shun: A Kanda?
*rumieni się wściekle* Ale on tutaj nie pasuje!
Akiko: Tak, tak. Wmawiaj sobie tak dalej~
Ale o co ci chodzi?
Shun: A pamiętasz jak kupiłaś podkładke pod mysz z D.Grey Mana?
Nooo, tak?
Shun: A pamiętasz jak mówiłaś przyjaciółce co na niej jest?
Noooo, był tam Kanda i Allen i...
Akiko: Kanda...
I Lenalee i...
Shun: Kanda.
Ja tak nie mówiłam!
Shun & Akiko: Mówiłaś.
Nie ważne! Olać to! Niech będzie to Kanda! Idziemy dalej!
Shun: *wymowne spojrzenie*
Akiko: *wzdycha* No dobra, idziemy dalej.
3. Jak daleko sięgają twoje umiejętności kulinarne?
No cóż, znając przepis i mając duże pokłady motywacji mogłabym zrobić wszystko xD Ale czy to "wszystko" by wyszło to już nie wiem :D
4. Czy chciałabyś znać swoją przyszłość? Uzasadnij.
A więc...
Akiko: Przez Ciebie, Will-san, Aria weszła w swój tryb filozofa, więc przytoczymy z Shunem tylko fragment jej wypowiedzi.
... uważam, że nawet jakbym poznała przyszłość to mogłaby się ona zmienić, jednak dalej jestem na tyle ciekawa, że chciałabym poznać jeden z jej wariantów, ale tylko ten który będę wiedziała, że nigdy się nie spełni. Tak tylko z ciekawości, jak już wspominałam, bo chciałabym sama przeżyć swoje życie, a nie już na starcie wiedzieć co się stanie, tak więc...
Shun: Reszta jest nieważna. Uwierz na słowo.
Akiko: Na moje też ^^
5. Czego potrzeba ci właśnie w tej chwili?
W dosłownie tej chwili? Bluzy, zimno mi jest, a na dworzu siedzę. Mogłabym w sumie iść sobie po coś żeby się okryć, ale jestem zbyt leniwa by to zrobić xD
6. Ulubiony aktor i ulubiona aktorka? Za zagranie jakich postaci ich uwielbiasz?
Moja ulubiona aktorka to Scarlett Johanson, a kocham ją za rolę Czarnej Wdowy aka Natashy Romanov, a przy ulubionym aktorze to trochę się waham, więc dam dwie osoby ;P Pierwsza osoba to Chris Evans dzięki roli Kapitana Ameryki aka Steve'a Rogersa. Drugą jest natomiast Jeremy Renner, który grał Hawkeye'a aka Clinta Bartona oraz
Williama Brandta w Mission Imposible. Tag, jestem fanką filmów Marvela :D
7. Najlepsze anime ever? (Will jest zdesperowana i szuka czegoś do pooglądania >.>)
U mnie z SK może tylko konkurować Gintama. Ale niestety ona się już skończyła... To znaczy będzie kolejny sezon i dwa odcinki specjalne, ale manga się kończy, a trzeci sezon skończył się na końcu marca przez co miałam podświadomy bunt i opuściła mnie chęć oglądania anime na dwa miesiące. Osobiście teraz uważam ten czas jako żałobę xD
8. Lubisz oliwki? ._.
Nie, omijam je szerokim łukiem.
9. Co robisz, kiedy zostajesz sama w domu? x3
Gadam sama do siebie uznając, że nikt mnie nie uzna za wariatkę, bo mnie nie widzi. Ewentualnie gadam do zwierzaków, by nie czuć się jak jakiś nolife. Smutne T.T Ale wracając to tak ogółem to czuję się wtedy jak jak królowa czy coś bo mogę robić co chce i nikt mi nie mówi, że mam coś zrobić xD
10. Kto jest twoim ulubionym autorem? Ulubiona powieść, która wyszła spod jego ręki?
Moim ulubionym autorem jest Rick Riordan, a ulubiona serią książek(Nie umiem wybrać jednej T.T) jest Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy oraz Olimpijscy Herosi. Dzieki pierwszej części Percy'ego zaczęłam czytać książki i teraz książkę, która jest cegłą dla innych, potrafię przeczytać w jeden dzień xD
11. Ostatni film, który doprowadził cię do łez?
Ostatni film który oglądałam to Agent i pół, na którym popłakałam się ze śmiechu. Może być?
Shun: Nie. Przecież pisze, że doprowadził do łez, a nie rozśmieszył do łez.
Pfff! Szczegóły!
Shun: Kiedyś sama je wypominałaś, pamiętasz?
...
Akiko: Myśl,myśl to może wyrobisz się w godzinę ;*
Dzięki za pocieszenie -,-
Akiko: Spoko, zawsze do usług :D
Hymmmm.... Tak więc to chyba będzie film "Bez mojej zgody".  Chyba bo nie pamiętam czy coś po nim oglądałam ^^ Ale tak się na nim rozpłakałam! Jak ktoś chce popłakać to polecam ;*

Okej, teraz to ja zadaję pytania! Ciekawe ile mi zajmie ich napisanie xD

1. Zakochałaś sie kiedyś w postaci z kreskówki /anime/filmu/książki? Chodźby wtedy gdy byłaś mała.
2. Twoja ulubiona postać fikcyjna z dzieciństwa?
3. Czy chciałabyś kiedyś wyruszyć w rejs dookoła świata?
4. Masz jakieś przedmioty w domu związane z anime/mangą?
5. Jakie jest twoje hobby? Jeśli masz jakieś oprócz pisania xD
6. Czy gdyby tak nagle się okazało, że twoja postać OC żyje naprawdę w tym samym mieście co Ty, a zdałaś sobie z tego sprawę dopiero po napisaniu już kilkunastu rozdziałów o niej na bloga, to czy kontynuowałabyś pisanie czy zmieniłabyś główną bohaterkę? A moze masz inne rozwiązanie?
7. Jest jakieś miejsce na świecie które chciałabyś odwiedzić, aż tak, że mogłabyś teraz rzucić wyszystko co robisz, spakować walizki i wyjechać?
8. Masz swój ulubiony film? Jak tak to jaki? :3
9. Ulubiona postać w SK?
10. Gdybyś mógł zmienić się na jeden dzień w postać ze swojego opowiadania, to kto by to był i dlaczego.
11. Czy chciałabyś zostać choćby na jeden dzień jakimś zwierzakiem i poznać jego punkt widzenia?


Ufff,  nareszcie skończyłam! W tych ostatnich pytaniach brakowało mi już pomysłów xD

To teraz nominuję:
Darkę3363 - http://do-siedmiu-razy-sztuka.blogspot.com/
Paulinę - http://asakura-twins-sk.blogspot.com/
Ao Mori - http://hoshi-no-seichi.blogspot.com/
Kenami - http://aya-i-hao-school-days.blogspot.com/

Wymieniłabym tutaj też Will-san gdyby nie to, że to ona mnie nominowała xD

Właśnie do mnie dotarło, że po napisaniu całego posta ani razu nie podziękowałam Will-san za tą nominację xC
Akiko: Niewdziecznica.
Shun: Do tego jaka nie wychowana.
Odczepcie się! >.<
W każdym bądź razie bardzo dziękuję za nominację, która dała mi niezłego kopa w cztery litery. Dała również pełnię szczęścia oraz motywację do opublikowania tego pierwszego rozdziału, który od jakiegoś czasu leży do sprawdzenia x3

Tak więc na dzisiaj to już wszystko. Pozdrawiam!

Aria

PS Will-san, jeśli już oglądałaś Gintame, albo nie chcesz jej oglądać to polecam z tych nowszych i krótszych Boku no Hero Academia i Bongou Stray Dogs ;D

1 komentarz:

  1. Oj tam zaraz niewdzięcznica, nie przesadzajcie xD Toż ja się nie gniewam x3

    OdpowiedzUsuń